10 Mart 2014 Pazartesi

3 Boyutlu Laleli Tepsi

Efendim... yağmurlu bir İstanbuldan tekrar merhabalar..
Her ne kadar, televizyonlar bangır bangır bu yaz kurak geçecek, eyvah susuz kalacaz, yağmur yok barajlar kurudu diye ortalığı velveleye verse de "peder ne der, kader ne der" hesabı, kader kısmet hesabını yaptı, bahar yağmurları bizi sırılsıklam etti...
İçinizde benim gibi dışarı çıkmak zorunda olupta bir türlü vasıta bulamamış olanlarınız varsa iliklerinize kadar hissetmişsinizdir yağmuru. Neyseki yağmur yağarken hava ılık oluyor.. Ilık dediysem yaz ılığı aramayınız, kar kadar soğuk değil demek istiyorum. Yoksa yüzüm, kıymetli burnum, incecik parmaklarım soğuktan kıpkırmızı oldular. Eve kendimi zor attım diyebilirim.
Yazımın sonunda hala yağmurdan şikâyetçi değilim efendim.. özellikle belirteyim dedim. sırılsıklam olsam bile yağmur berekettir, yağsın yağsın iyidir...

vee bu günkü resmimiz...
bu tepside önceki tepsi gibi gayet büyük ebatta yapılmıştı. ancak bunda kulandığımız swarowski taş miktarı diğerinden daha fazla, motifimiz baharın müjdecisi lale, renklerimiz mor ve pembe, gerçi çok lazım değil ama zeminde kullandığımız kumaş ödemiş ipeği...
her zamanki gibi; eğer sipariş vermek isterseniz bir mail bir mesaj bi whatsapp bi instachat kadar yakınım efendim... yağmurlarınız gökkuşakları ile son bulsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder