6 Mart 2014 Perşembe

Boyama Havlu Danteli

Merhabalar;
Artık havlulardan ufak ufak sıyrılma zamanı geldi sanıyorum.. Ancak sipariş olarak değil sadece şimdilik resim olarak.. :) her türlü siparişlerinize açığım efendim...
bu kez Havlu kenarına dikilen bir dantel boyaması paylaşacağım. Ancak baştan söyliyeyim ben dantellerini örmüyorum sadece boyuyorum. Belki havlu danteli örebilirim ancak dantel örmekle pek aram yok. Ama profesyonellerin görüşüne göre elim güzel miş! Artık iyi örücülere göre o ... tabi aslında boş kaldıkça belki havlu danteli örüp boyayabilirim iyi fikirmiş ;P
Dantel boyamak normal boyamaya göre biraz daha basit görünür son kullanıcının gözünde, ama birde boyacılara sorun.. Dantelin zemini kumaş yada havlu zemini gibi olmadığı için renk geçişi yapmak, taşırmadan boyamak zordur, çok dikkat ister.. yine fırçalarımızı mahveder ki söylemesi ayıp minnacık fırça ama pekde ucuz değiller, e boyalar keza öyle...
sırf bu yüzden annemin önceden aldığı pek çok boyama danteli beğenmemişimdir. Her dantelde değil ama bazılarında boyama çok güzel duruyor bence.. Bakalım siz nasıl düşünüyorsunuz?

efendim... sipariş vermek isterseniz bana ulaşın, ben hep buralardayım ;) renkli hatta rengarek günler dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder