8 Mart 2014 Cumartesi

Güllü El Boyama Salon Takımı

Sıcak soğuk sıcakk
Yaz gelinceye kadar daha çok üşüyüp yanacağız anlaşılan...


bu takım bir salon takımı;
aynı modelin açık pembe ile mutfak takımını boyamıştım... onun resimlerinden bulursam onu da eklerim... Aslında bu boyamada ki renk tonu bu mevsimin geçişi gibi sevimli ama biraz koyu yine de güzel, güllere mahsus.. Bide ben altın ve bakır renklerini kullanmayı çok seviyorum.. özellikle ikisi arasında geçiş yapmaya bayılıyorum..
Ama güzel değilmi? düşünsenize renklerle oynuyorum devamlı ve işin ilginç yanı aynı desen farklı renklerle çalışınca o kadar değişik gözüküyor ki gözünüze sanki bambaşka bir desen çalışılmış gibi...
 

 

 

 
 bu şantuk saten kumaştı, mutfak takımı perdeli o terikoton kumaştı... tabi ki kumaş tercihi size kalmış, her türlü kumaşa boyanabilir. bunda ayrıyeten simli boyada kullanılmıştı.. bakırlar pembeler altınlar... siz salonunuzda ağırlıklı rengi söyleyin ben boyayım efendim... :)
Rengarenk bir kadınlar günü dilerim....
 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder