2 Mart 2014 Pazar

Merhaba!..

Merhabalar...
Bendeniz bir süredir yaptığım ürünleri facebook ve instagram hesabları üzerinden yayınlayan ve hatta satış yapmaya çalışan bir ev kızıyım..
Aslında bu bloğu az daha erken yayına almak istiyordum fakat bilgisayar arızası falan derken ancak sıra geldi..
öncelikle facebook ve instagram hesaplarında yayaınladıklarımı yayınlamak istiyorum...
en çok Kumaş boyama yapıyorum ve esasında boyamayı çok seviyorum... hatta naçizane profesyonel olduğumu bile söylesem abartı olmamış olur...
Bununla birlikte kumaşlarla fazlasıyla haşır neşir olduğum için kumaşla yapılabilecek pek çok şeyi deniyor ve yapıyorum....
beğendiğiniz yada istediğiniz her türlü ürünü, en kısa sürede, muntazam bir şekilde hazırlayabileceğimi garanti ederim...
Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim.. İnstagram ve Facebook sayfalarıma da beklerim efendim... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder