3 Mart 2014 Pazartesi

Simli Boyama Havlu

Evet yine ben...
İşte geldim burdayım, ben bu işte ustayım..
Aslında kumaş boyama çok önyargılı olduğum bir alandı. Hani şu eski tip boyamalar vardır ya hep onlar yüzünden bir de karşıma çıkan kötü boyamalar sebebi ile resime ilgim ve sevgim olmasına rağmen kumaş boyama hiç cazip gelmiyordu.
Sonra bir ahbabımızın evine oturmaya gittiğimizde bir havlu gördüm ki o gün boyamaya bakış açım tümüyle değişti.. henüz yeni boyamaya gitmiş ve çok güzel hatta muazzam yok yok aliyyül ala bir boyamaydı. deseni renkleri geçişleri çok güzeldi. (belki bu gün görsem farklı yorumlarım :P)
O görüşmeden az çok bir zaman sonra kumaş boyamaya başladım. Ve o zaman farkettim ki bu dal çok ilerlemiş.. gördüklerim bildiklerimden çok başka olmuş..
Hatta ev tekstili olarak kullanılan her şeyde hem muazzam  hem de rengarenk olacağını tahmin bile edemezdim. Ama şimdi pek çok işten çok daha güzel durabildiğini biliyorum. Kimisi çabuk kimisi geç yapılsada bazen elimi çok oyalasa da hatta bazen boya kokusu yorsada boyamayı çok seviyorum..


Gelelim bu akşam paylaşacağım havlu boyamasına.... hep ve daima Siesta havlu, 1. sınıf kaliteli boyalar, muazzam bir desen ve sevgiye simde olmuş güller.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder